مدیرکل بهزیستی استان همدان بیان کرد: 373 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد آماده بهره برداری در دهه فجر است.

بهره برداری 373  طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت:این طرح ها با هدف توسعه اشتغال و تولید در روستاهای استان با پرداخت 59 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین 2 گروه همیار خانواده در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار ایجاد شده که در دهه فجر فعالیت خود را آغاز می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: ساختمان جدید اورژانس اجتماعی در رزن، 2 مهد کودک در روستاهای همدان، مرکز پیشگیری در اسدآباد از طرح های عمرانی و خدماتی بهزیستی است که در دهه فجر امسال آغاز بکار خواهند کرد.

الوند امسال برای مناسب سازی منازل تعدادی از معلولان یک میلیارد و 100 میلیون ریال صرف شده و از طریق احداث رمپ و سرویس بهداشتی تردد و دسترسی به بخش های منزل برای این افراد آسان شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی مرکز توانبخشی کبودرآهنگ نیز در این ایام کلنگ زنی می شود اضافه کرد: مراکز روانشناختی بهزیستی در روز چهاردهم بهمن ماه خدمات مشاوره رایگان به عموم مردم ارائه می کند.

انتهای پیام/ب

بهره برداری  طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.